۲٫مطلوبیت و دلنشینی مجموعه از جنبه های زیبایی شناختی کنار کارکرد درست برای دانشجویان .
۴٫خلق فضاهای ویژه ومنحصر بفرد برای لحظات آرامش تفکروتعقل ،گردهم ایی،تفریح وتنوع،رفع خستگی واستراحت و….برای دانشجویان وبطور کلی فضاهاییکه دانشجویان فارغ از دغدغه های بیرون کار ودرس باشند.
۵٫به یاد ماندنی شدن مجموعه با خصوصیات منحصر بفرد خود.
۶٫تامین نیازهای فضایی جهت آموزش بهتر.
نمونه پلان ها طراحی شده مربوط به پروژه در تصاویر زیر ارایه شده اند .
و….
فهرست رساله دانشکده موسیقی ( ۱۲۶ صفحه ورد) :
۱- ۱چکیده ۲
۱-۲اهداف طرح ۳
۲-۱هنر چیست ۴
۲-۲تعریف هنر ۴
۲-۳دسته بندی هنرها ۴
۲-۴ریشه های هنر ۵
۲-۵حس زیبایی ۶
۲-۶زیبایی ۷
۲-۷تمایز هنر وزیبایی ۷
۲-۸هنر ایرانی ۸
۲-۹ درباره معماری ۹
۲-۱۰ هنر بودن معماری ۱۱
۲-۱۱هنر موسیقی۱۳
۲-۱۱-۱ تعریف موسیقی۱۳
۲-۱۲تاریخچه هنر موسیقی در ایران ۱۴
۲-۱۲-۱موسیقی در دوره پیش از اسلام۱۴
۲-۱۲-۲موسیقی پس از ظهور اسلام۱۵
۲-۱۳موسیقی سنتی ایران ۱۷
۲-۱۴تقسیم بندی سازهای ایرانی۱۸
۲-۱۵آلات موسیقی زهی۱۹
۲-۱۶ آلات موسیقی ضربی۱۹
۲-۱۷ سازهای مضرابی (زهی و کوبه ای۲۰
- فصل سوم : معماری و موسیقی
۳-۱ پیوندهای موسیقی و معماری ۲۱
۳-۲ پیوندها و جدایی های موسیقی و معماری۲۲
۳-۳ نگاهی به ماده معماری و موسیقی در فضای زمانی-مکانی۲۳
۳-۴ نسبت ها در معماری و موسیقی ۲۵
۳-۵ ریتم یا ضرب آهنگ در معماری و موسیقی۲۷
۳-۶ ریتم در معماری ۲۸
۳-۷ ریتم در موسیقی ۲۹
۳-۸ حرکت در معماری و موسیقی ۳۱
۳-۸-۱ حرکت در معماری۳۱
۳-۸-۲ حرکت در معماری۳۲
۴-۱ تعریف بام سبز ۳۳
۴-۲ تاریخچه کاربرد بام سبز ۳۳
۴-۳ انواع بام سبز ۳۴
۴-۴ معماری سبز و توسعه پایدار ۳۵
۴-۵ نگاهی به اصول معماری سبز ۳۶
۴-۶ طراحی بام و دیوار سبز ۳۶
۴-۷ فواید بام سبز ۳۷
۴-۸ معایب بام سبز ۳۸
- فصل پنجم : مطالعات ساختمانهای اموزشی
۵-۱ سازمان یابی فضایی کل دانشگاه ۳۹
۵-۱-۱ سازمان یابی فضایی کاملا متمرکز ۳۹
۵-۱-۲ سازمان یابی فضایی نیمه متمرکز ۴۰
۵-۱-۳ سازمان یابی فضایی کاملا پراکنده۴۰
۵-۱-۴ سازمان یابی فضایی به شکل اقماری۴۱
۵-۱-۵ سازمان یابی فضایی به شکل تقسیم دانشگاهی۴۲
۵-۱-۶ سازمان یابی فضایی کلی به شکل گسترده منطقه ای۴۲
۵-۲ شناسایی طراحی دانشگاهی (نظم یا الگوها جهت طراحی دانشکده ۴۳
۵-۲-۱ گسترش خطی ۴۳
۵-۲-۲ گسترش شبکه ای (شطرنجی) ۴۴
۵-۲-۳ گسترش مرکزی (متمرکز ۴۴
۵-۲-۴ گسترش گلبرگی ۴۴
۵-۲-۵ گسترش مولکولی (پراکنده ۴۴
۵-۲-۶ گسترش صلیبی ۴۴
۵- ۳ نورپردازی طبیعی ۴۹
۵-۴ کنترل تابش افتاب بر جداره های شفاف ساختمان ۵۱
۵-۵ سازماندهی پلان ،فرم کالبدی و بافت مجموعه ساختمانی ۵۱
۵-۶ مصالح ساختمانی و رنگ سطوح خارجی ۵۲
- فصل ششم : شرح برنامه دانشکده معماری و موسیقی
۶-۱ اشنایی با رشته های اموزشی ۵۷
۶-۲ نحوه تشکیل فضایی یکدانشکده معماری ۷۱
۶-۲- ۱ فضاهای اموزشی ۷۲
۶-۲-۱-۱ اموزش عملی ۷۲
۶-۲-۱-۲ اموزش نظری ۷۴
۶-۲-۲ فضاهای کمک اموزشی ۸۵
۶-۲-۲-۱ کتابخانه تخصصی ۸۵
۶-۲-۲-۲ بخش سمعی و بصری ۸۹
۶-۲-۲-۳ واحد اسنادوتحقیقات ۹۰
۶-۲-۲-۴ آمفی تئاتر و سالن چند منظوره ۹۲
۶-۲-۲-۵ بخش طراحی کامپیوتر ۹۴
۶-۲-۲-۶ اتلیه عکاسی ۹۴
۶-۲-۲-۷ ازمایشگاه تحقیقاتی ۹۶
۶-۲-۲-۷-۱ ازمایشگاه ساختمان۹۶
۶-۲-۲-۷-۲ ازمایشگاه مرمت ۹۶
۶-۲-۲-۸ دفتر فنی ۹۷
۶-۲-۲-۹ کارگاههای کمک اموزشی ۹۸
۶-۲-۲-۹-۱ کارگاه ساختمان ۹۹
۶-۲-۲-۹-۲ کارگاه سفال وسرامیک ۹۹
۶-۲-۲-۹-۳ کارگاه چوب۱۰۰
۶-۲-۲-۹-۴ کارگاه فلز۱۰۰
۶-۲-۳ فضاهای خدماتی ۱۰۱
۶-۲-۳-۱ تسهیلات رفاهی ۱۰۱
۶-۲-۳-۱-۱ گالری و نمایشگاه ۱۰۱
۶-۲-۳-۱-۲ واحد انتشارات و خدمات چاپی ۱۰۲
۶-۲-۳-۲ تسهیلات سرویسی ۱۰۳
۶-۲-۳-۲-۱ موتور خانه وبرق اضطراری ۱۰۳
۶-۲-۳-۲-۲ کاخداری۱۰۴
۶-۲-۳-۲-۳ انبار مرکزی۱۰۴
۶-۲-۳-۲-۴ سرایداری ۱۰۴
۶-۲-۴ فضاهای اداری ۱۰۵
۶-۲-۴-۱ کادر اموزشی ۱۰۵
۶- ۲-۴-۲ کادر اداری و اموزشی ۱۰۵
۶-۳ نمایشگاه و موزه موسیقی ۱۰۷
۶-۳-۱ پذیرش ۱۰۷
۶-۳-۲ کتابخانه ۱۰۷
۶-۳-۳ محل آرشیو نوارها و CD های موسیقی ۱۰۷
۶-۳-۴ سالن مطالعه ۱۰۸
۶-۳-۵ کافه تریا ۱۱۱
۶-۳-۶ محل فروش محصولات موسیقی ۱۱۲
۶-۳-۷ فضاهای آموزشی و تمرینی ۱۱۳
۶-۳-۷-۱ اتاق های تمرین ۱۱۳
۶-۳-۷-۲ تیپ بندی اتاق های تمرین ۱۱۳
۶-۳-۷-۳ اتاق تمرین فردی ۱۱۴
۶-۳-۷-۴ سالن تمرین وتکرار قطعات موسیقی ۱۱۴
۶-۳-۸سالن (گروه نوازی ) ۱۱۴
۶-۳-۹کلاس های تئوری۱۱۵
۶-۳-۱۰ امکانات شنوداری۱۱۵
۶-۳-۱۱ استودیوها۱۱۵
- فصل هشتم : نمونه های موردی
۸-۱ دانشگاه موسیقی کارلسروهه۱۱۶
۸-۲ دانشکده هنر و موسیقی بخارست رومانی۱۱۷
۸-۳ دانشکده موسیقی چتام۱۱۸
فصل نهم : نقشه ها و رندرها۱۱۹
منابع وماخذ۱۲۶